Vi inviterer alle skolens forældre til en hyggelig aften, hvor I kan høre mere om vores arbejde. Vi starter med at nyde aftensmaden sammen, og bagefter er der generalforsamling for både os og vores støtteforening.

Onsdag den 27. april 2022:

Kl. 17:30: Fællesspisning.

Kl. 18:30: Støtteforeningens generalforsamling.

Kl. 19:00: Søgård Friskoles generalforsamling.

Tilmelding til fællesspisning skal ske senest fredag den 22. april til kontor@soegaard-friskole.dk eller 74 68 79 01. Klik på knapperne herunder og se dagsordenen for de to generalforsamlinger.

Bestyrelsen

Til vores generalforsamling, kan I møde vores bestyrelse. Vores bestyrelse består primært af forældre, der har valgt at gøre en ekstra indsats for skolen. Find bestyrelsen på soegaard-friskole.dk/bestyrelse.

Støtteforeningen

Vores støtteforening tjener penge igennem frivilligt arbejde. Pengene kommer eleverne til gode. Læs mere om støtteforeningen på soegaard-friskole.dk/stoetteforeningen.