Priser

Skolepenge opkræves via PBS og betales forud for den 1. i måneden, 12 måneder årligt. Satserne for skoleåret 2021/22 fremgår herunder:

Barn nr. 1: 1.000 kr.
Barn nr. 2: 650 kr.
Barn nr. 3: 0 kr.

Obligatorisk fritidsordning pr. barn fra 0-9 klasse: 450 kr. (det er kun de 2 første børn, der betaler SFO).

Samlet pris for barn nr. 1: 1.450 kr.
Samlet pris for barn nr. 2: 1.100 kr.
Samlet pris for barn nr. 3: 0 kr.

Ønsker man at benytte SFO i juli måned, opgøres og afregnes det særskilt.

Pris pr. dag for SFO i juli: 80 kr. (ved tilmelding inden deadline)
Pris pr. dag for SFO i juli: 120 kr. (ved tilmelding efter deadline)

Ved framelding af SFO i juli EFTER deadline, betales der stadig for de bookede dage.

Bemærk: Betaling for fritidsordningen kan ikke fravælges.

Forældre med særligt behov har mulighed for at søge tilskud til nedbringelse af skolepenge og fritidsordningsbetaling. Kig forbi kontoret på skolen eller send en besked til kontor@soegaard-friskole.dk.

Tilmeld til Betalingsservice
Du kan med fordel tilmelde dig Betalingsservice. Så bliver dine fremtidige regninger betalt til tiden. Det vil lette administrationen for skolen, og du slipper for besværet med at taste betalingsoplysninger i din netbank. Samtidig undgår du kedelige rykkere og gebyrer.

Skolens kontooplysninger er:  Reg.: 8065 og konto: 0000134317.

Udmeldelse:

Udmeldelse skal ske skriftligt til skolens leder. Der betales skolepenge for den måned, hvor skolegangen ophører samt for den efterfølgende måned. Med udgangen af 9. klasse sker udmeldelse automatisk, ligesom der ikke betales for juli måned.