Medarbejdere

Birthe Reimers Madsen

Birthe er både skoleleder og en del af lærerteamet. Hun færdes hjemmevandt i billedkunstlokalet og på boldbanen, hvor hun underviser næsten alle årgange. Hun er svømmelærer for de yngste elever, og hun arrangerer vores årlige teaterforestilling med nogle af de ældste elever. Birthe fører også ældste 1 sikkert igennem dansk.

Dorthe Vilstrup

Dorthe er uddannet pædagog. Hun vejleder gerne sine kollegaer i aktiviteter og metoder, der fremmer trivslen, hun koordinerer vores gårdvagter, hun gennemfører samtaler og aktiviteter med støttebørn, og hun hopper også i lærerrollen hos mellemgruppen og i indskolingen.

Faik Novalic

Faik er en af vores to uundværlige busschauffører. Han kører eleverne sikkert hjem om eftermiddagen, og han er også klar, når eleverne skal på udflugt.

Hanne Lambek Larsen

Jeg er klasselærer i Mellemgruppen og underviser i dansk, engelsk, faguger og har matematik i indskolingen. Jeg er så heldig at være en del af skovskolen og det er en stor fornøjelse at være en del af. Jeg har undervist i mange år og besidder rummelighed, omstillingsparat og tydelig klasseledelse. Jeg har altid en god historie i ærmet og nyder et godt samspil med elever og ansatte.

Helle Ehm

Helle er vores souchef, og hun er samtidig klasselærer i indskolingen, hvor hun underviser i dansk og sprog. Helle er især skarp til at at føre børn trygt igennem den første tid i skolen. Med Helle bliver børnene ikke kun rustet fagligt, men også motorisk, og de lærer nysgerrighed og åbenhed overfor alt det, der skal læres. Hun stiller endda sin egen skov til rådighed, så indskolingen kan komme i skovskole om onsdagen.

Jorma Voigt

Jorma bevæger sig hjemmevandt rundt i skolens naturfagslokale og blandt matematiske formler. Han lærer mellemgruppen at gebærde sig blandt væsker, materialer og tal, og han klæder de større elever godt på til prøven i naturfag og matematik. Jorma har flair for IT, og han hjælper gerne både elever og kollegaer.

Leila Sørensen

Leila styrer vores bibliotek med sikker hånd, og hun bestiller bøger til både biblioteket og kollegaerne. Leila er også at finde i vores SFO, Søstjernen, og hun underviser indskolingen i design, sprog og dansk.

Louisa Christina Lauridsen Bendorff

Louisa er en fast støtte og hjælp for alle børnene i indskolingen, og hun er også med indskolingen og mellemgruppen til svømning.

Marianne Markussen

Marianne er klasselærer i udskolingen, hvor hun underviser i dansk og sprog. Marianne har rødder i det tyske mindretal, og er derfor skarp til tysk, og så har hun valgt at gøre en ekstra indsats for, at vi kan have musik på skemaet.

Poul Æbelø

Poul er vores alsidige pedel. Han starter gerne dagen tidligt, så skolen er åben og tingene fungerer, når undervisningen begynder. Han fikser alt fra computere til stole, og så giver han gerne en hånd, hvis vi lige mangler en vikar til et læsebånd.

Kim

Kim er en af vores to uundværlige buschauffører. Han kører eleverne sikkert i skole om morgenen, og han er også klar, når eleverne skal på udflugt.

Sanne Kudsk Valentin

Sanne er uddannet pædagog og lærer. Hun vejleder gerne sine kollegaer i aktiviteter og metoder, der fremmer trivslen, og hun gennemfører samtaler og aktiviteter med støttebørn fra især udskolingen. Sanne fanger elever med læsevanskeligheder så tidligt, som muligt, og vejleder både elever og lærere i, hvordan vi kommer videre. Sanne kan også indimellem findes i lærerrollen hos udskolingen.

Inger R. Overbeck

Inger er klasselærer i indskolingen og elsker at være sammen med små børn. Hun er uddannet lærer for mange år siden. Hun elsker at fortælle historier, både løgnehistorier og om det der skete engang og om Grønland, hvor hun har været lærer i seks år. Hun arbejder også inde på biblioteket og er meget begejstret for litteratur til børn og unge. Når man læser bliver man klogere, er hendes motto.

Tanja Hagenau Lorentzen

Tanja er vores problemknusende sekretær. Hun klarer alt fra UniLogin til buskort, og vigtigst af alt sikrer hun, at økonomien er i orden.

Tina Isic

Tina sørger for, at vi kan tilbyde morgenpasning i vores SFO, Søstjernen. Hun står tidligt op og åbner skolen, sætter kaffe over til sine taknemmelige kollegaer, og hun klarer også lige vasketøjet.